- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W razie odstąpienia przez Klienta będącego Konsumentem od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a wzajemne świadczenia Klienta będącego Konsumentem i EWA podlegają zwrotowi.
- Odstąpienie przez Klienta będącego Konsumentem od umowy wymaga złożenia przez Klienta będącego Konsumentem oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (pobierz dokument). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość dla swojej skuteczności musi zostać wysłane do EWA przed upływem wskazanego powyżej 14-dniowego terminu.
- Klient będący Konsumentem ma obowiązek zwrócić towar do siedziby firmy EWA niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość oraz zwracany towar należy wysłać na adres:
F.H.U. „EWA” Ewa Bielecka
Piastowska 67
32-651 Łęki
- Przesyłkę ze zwracanym towarem Klient będący Konsumentem obowiązany jest wysłać na swój koszt (za pośrednictwem firmy kurierskiej, poczty lub innej instytucji). EWA nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- W razie odstąpienia od umowy płatności dokonane przez Klienta będącego Konsumentem zostaną zwrócone Klientowi będącemu Konsumentem we wskazany przez niego sposób, na podany przez Klienta numer rachunku bankowego, w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania przez EWA towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta będącego Konsumentem dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej. W razie nie podania przez Klienta będącego Konsumentem sposobu dokonania zwrotu uiszczonych płatności, EWA dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient będący konsumentem.
- Zwracany towar winien być w stanie niezmienionym, tj. nie może nosić śladów użytkowania.
- Klient będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy.
- Zwrot towaru zakupionego w ramach akcji promocyjnej oznacza rezygnację Klienta będącego Konsumentem z udziału w tej akcji promocyjnej, w tym utratę prawa do nabycia towaru na warunkach promocyjnych.
- Towary o właściwościach określonych indywidualnie przez Klienta (np. wyroby przeszyte, szyte, haftowane itp.) nie podlegają zwrotom. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje także w pozostałych przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.