- EWA dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby towar posiadał wady fizyczne lub prawne w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego bądź był niezgodny z umową, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- W przypadku wadliwości zamówionego towaru, EWA odpowiada z tytułu rękojmi za wadę fizyczną towaru, o ile zostanie ona stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi będącemu Konsumentem.
- Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił EWA o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeśli nie zawiadomi EWA niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- W przypadku wady towaru Klient zgłaszający żądanie powinien wskazać, wedle swojego wyboru, roszczenie przysługujące mu na mocy przepisów Kodeksu cywilnego.
- Klient zgłasza reklamację poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacji (pobierz dokument).
- Zgłoszenie reklamacji oraz reklamowany towar należy wysłać na adres:
F.H.U. „EWA” Ewa Bielecka
Piastowska 67
32-651 Łęki
- EWA w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji towar wadliwy zostanie doprowadzony do stanu zgodnego z umową w pierwszej kolejności poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki z wadliwym towarem od Klienta, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Do wykonywania praw z tytułu rękojmi za wady towaru zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany Klientowi wraz z uzasadnieniem odmowy uwzględnienia reklamacji.
- EWA nie odpowiada za różnice pomiędzy towarem w rzeczywistości, a na zdjęciu, które wynikają z indywidualnych ustawień komputera Klienta. Mowa tutaj o różnicach kolorów, proporcji, saturacji i innych podobnych parametrów, które mają wpływ na błędne postrzeganie oferowanego towaru przez Klienta.